Zmiana lokalizacji biura firmy, przeprowadzkowy chaos, organizacja nowego miejsca pracy... Wszystkie czynności związane z wynajmem biura potrafią czasami przyprawić o zawrót głowy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie zestawienie gadżetów do biura, które pomoże Ci się upewnić, że nie pominąłeś najważniejszych elementów wyposażenia. Zapraszamy do lektury!

Niezbędne gadżety do biura – jak ustalić, co jest potrzebne?

Pracownicy już wybrali swoje miejsca, rozpakowaliście wszystkie kartony, podłączyliście monitory i komputery... I nagle okazuje się, że w biurze brakuje papieru do drukarki, nożyczek bądź przydatnych karteczek samoprzylepnych. Żeby uniknąć kilkukrotnego zamawiania potrzebnego wyposażenia, lepiej przygotować kompletną listę jeszcze przed rozpoczęciem pracy. Jak się do tego zabrać? Warto wcześniej zapytać pracowników, czego potrzebują do swojej pracy. Dział kreatywny z pewnością nie obejdzie się bez różnorodnych artykułów piśmienniczych. Natomiast dział techniczny będzie potrzebować zapasowych kart pamięci bądź powerbanków. Poproś zespoły o kompletną listę gadżetów, które są im niezbędne do pracy. My przedstawimy Ci uniwersalną listę, odpowiednią dla każdego, kto pracuje w biurze. Jakie artykuły warto kupić na samym początku?

Kompletna lista niezbędnych gadżetów do biura

  • Różne artykuły piśmiennicze (długopisy, ołówki, zakreślacze, cienkopisy),
  • notatniki i notesy,
  • organizery i kalendarze,
  • nożyczki, linijki, zszywacze, taśmy klejące,
  • adaptery ładujące,
  • zapas papieru do drukarki,
  • teczki i segregatory,
  • zapasowe baterie do sprzętów,
  • chusteczki do czyszczenia monitora.

Odhaczyłeś już wszystko na swojej liście? To teraz podpowiemy Ci, jak możesz sprawić, żeby podstawowe gadżety do biura nie były nudne. Sprawdź nasze zestawienie artykułów biurowych, które będą cieszyć pracowników funkcjonalnością i estetyką.

Ciekawe i przydatne gadżety biurowe – TOP 7

Ekologiczny powerbank z adapterem

Otwieramy listę przydatnych artykułów do biura naszą nowością – wielofunkcyjnym powerbankiem Mr Bio Power Pack. To praktyczny gadżet firmowy, który sprawdzi się szczególnie w podróży biznesowej, ale nie tylko. Ręce i nogi pana Bio są w stanie naładować kilka sprzętów elektronicznych jednocześnie, niezależnie od wymaganego wejścia ładującego:

  • USB lub USB-C,
  • Lightning,
  • Micro USB.

Do adaptera jest dołączony powerbank o mocy 5000 mAh, na którym można nadrukować logo firmy. Warto wspomnieć o tym, że Mr Bio nie bez powodu ma taką nazwę. Jego obudowa jest wykonana z biodegradowalnych materiałów, a kabelki – materiału RPET. Podobają Ci się takie oryginalne i ekologiczne gadżety do biura? Sprawdź nasz ostatni artykuł: Designerskie gadżety reklamowe, które sprzyjają środowisku.

Linijka i karteczki samoprzylepne 2 w 1

Prawdziwy niezbędnik na biurku to linijka RECO. Zastępuje dwa biurowe gadżety jednocześnie – linijkę i zestaw karteczek samoprzylepnych (w którym znajdują się zarówno te zakładkowe, jak i kwadratowe). RECO jest bardzo praktyczny i poręczny – można go położyć, postawić, włożyć do przybornika lub schować do książki. Zdecydowanie przyda się działowi kreatywnemu!

Karteczki elektrostatyczne

Co najlepiej pomaga zapamiętać wszystkie najważniejsze informacje? Elektrostatyczne karteczki, które przyczepiają się bez pomocy kleju i taśmy! Można je przesuwać po każdej powierzchni, pisać po nich ołówkiem, markerem i długopisem. Po tym, gdy przestaną być potrzebne, wystarczy zdjąć je ze ściany. Nasze karteczki elektrostatyczne HIKO są dostępne w kolorze niebieskim i różowym. Dzięki temu można jedną barwą oznaczać np. ważne zadania, a drugim – te ważne trochę mniej.

Wielofunkcyjne touch peny

Czas na must have każdego biura, ale w wyjątkowej formie. Długopis touch set zaskakuje swoją wielofunkcyjnością. Jest nie tylko touch penem, lecz także: śrubokrętem, linijką, stojakiem do telefonu i czyścikiem. To prawdziwa perełka wśród gadżetów do biura! Doskonale sprawdzi się w zespołach, które lubią nieoczywiste rozwiązania. Więcej długopisów firmowych znajdziesz tutaj, w kategorii do pisania.

Notes z zakładkami i długopisem

Nie wszystko warto zapisywać na laptopie. Czasami o wiele lepiej jest coś wyjaśnić lub pokazać współpracownikowi w notesie, jak np. schematy działań w firmie. Notes memo MARRO przydaje się również do kreatywnej pracy na wydarzeniach biznesowych. Nie tylko można w nim robić notatki, lecz także oznaczać ważne informacje karteczkami. Po co kupować tradycyjne zeszyty do biura, skoro można mieć wielofunkcyjne notesy? 

Smycz z logo firmy

Smycz reklamowa z karabińczykiem i złączką 10 mm przydaje się nie tylko na eventach branżowych. Jest również przydatna w biurze! Z powodzeniem zapobiegnie zgubieniu najważniejszych przedmiotów. Można do niej przyczepić identyfikator, kartę do biura, klucze czy ważnego pendrive'a. Poza tym jest świetnym gadżetem biurowym, który pomaga wyróżnić się w budynku, a to za sprawą nadrukowanego logo firmy. Sprawdź tutaj, jak najlepiej wybrać smycz reklamową.

smycze-reklamowe-do-czego-sie-przydaja

Kalendarz

Zestawienie niezbędnych gadżetów do biura zamykamy tradycyjnym pomocnikiem organizacji – szarym kalendarzem Tucson. Ma matowe wykończenie i jest przyjemny w dotyku. W środku natomiast, oprócz klasycznego kalendarium, zawiera mapy największych miast w Polsce, mapę Europy oraz Polski. Zaraz po karteczkach elektrostatycznych, jest to drugi najważniejszy gadżet pomagający mieć wszystkie najważniejsze informacje pod ręką: spotkania, deadline'y, kontakty i przypomnienia.

Kalendarz Tucson A5 dzienny szary

Podobały Ci się nasze ciekawe gadżety biurowe? Na każdym z nich możesz nadrukować lub wygrawerować logo firmy! Więcej gadżetów reklamowych znajdziesz na naszej stronie głównej, a więcej inspiracji zakupowych – na blogu. Zachęcamy do odwiedzin!