Gadżetów antystresowych nie trzeba nikomu przedstawiać. Jak sama nazwa wskazuje, są to przedmioty, których celem jest rozładowanie stresu. Dostępne są w przeróżnych wariantach – piłeczki, gniotki, układanki czy pianki w zabawnych kształtach. Dziś przyjrzymy się im dokładniej. Dlaczego warto rozdawać je pracownikom? Jakie rodzaje antystresów wybrać? Podpowiadamy!
Dlaczego warto dać pracownikom gadżety antystresowe?
Gadżety antystresowe pomagają rozładować napięcie nie tylko podczas kryzysowych sytuacji w firmie. Świetnie sprawdzają się również na co dzień, zwłaszcza wtedy, gdy pracownik potrzebuje dużo skupienia. Ugniatanie miękkich piłeczek sprawia, że mięśnie rąk naprzemiennie zaciskają się i rozluźniają, co naturalnie przekłada się na lepsze krążenie krwi i uwalnianie stresu. Co więcej, taka mimowolna praca dłoni zapobiega również nadwyrężeniu nadgarstków, co dla osób pracujących z klawiaturą jest bardzo ważne. Dlaczego jeszcze warto dać pracownikom gadżety antystresowe:
- pozwalają one rozproszyć natrętne myśli,
- pomagają skupić się na zadaniu,
- pomagają uspokoić się po trudnej sytuacji,
- a przede wszystkim – wywołują uśmiech na twarzy!
Dzięki antystresowym gadżetom możesz pokazać, że Twoja firma dba o dobre samopoczucie pracowników i chce, aby byli oni zadowoleni ze swojego miejsca pracy. Sposobów na rozdanie takich podarunków jest wiele – możesz je wręczyć każdemu osobiście w przypadku małej firmy, dołączyć do prezentów świątecznych lub położyć w widocznym miejscu i oznaczyć jako darmowe do wzięcia.
Jak wybrać antystresowe zabawki dla dorosłych?
Zastanawiasz się, jakie gadżety antystresowe najbardziej przypadną do gustu Twoim pracownikom? Możesz pomyśleć o tym w inny sposób – co najlepiej kojarzy się z Twoją marką? A może wprowadzasz nową usługę lub produkt, który może odzwierciedlić gadżet antystresowy? Przykładowo, jeśli rozszerzasz swoją działalność na inne miasta, antystres w kształcie żarówki będzie jednoznacznie o tym przypominać. Pomyśl o tym jeszcze szerzej – gdy kupisz gadżety hurtowo, będziesz je mógł również rozdać na eventach branżowych. Zainteresujesz tym potencjalnych klientów i będziesz mógł im opowiedzieć o planach Twojej firmy. Poniżej znajdziesz jeszcze więcej propozycji gadżetów antystresowych dla pracowników i potencjalnych klientów.
Piłeczki – klasyczne produkty antystresowe
Piłeczki antystresowe to klasyczny gadżet reklamowy, rozdawany na wszelkiego rodzaju wydarzeniach branżowych. Są średnio miękkie i przy ściskaniu stawiają lekki opór, dzięki czemu mięśnie rąk pracują mocniej. Ich największą zaletą jest różnorodność – mnogość wariantów kolorystycznych pozwala dopasować piłeczkę do logo lub nadruku. W naszej ofercie znajdziesz antystres Calum w kształcie piłki, na który naniesiemy dowolny nadruk.
Breloki – antystres pod ręką
Breloki antystresowe świetnie sprawdzą się dla każdego, kto lubi mieć wszystko pod ręką. Można je przyczepić nie tylko do kluczy, lecz także do smyczy lub identyfikatora, który lubi się gubić w torbie czy plecaku. Nasz brelok antystresowy z uśmiechniętą buzią znajdzie zastosowanie również wtedy, gdy wraz ze swoim teamem dużo podróżujecie i odbywacie dużo rozmów z potencjalnymi klientami. Jest mały, poręczny i doskonale rozładowuje wszelkie napięcia!
Antystresy typu fidget spinner – zabawki nie tylko dla dzieci
Kto powiedział, że fidget spinnerami mogą się bawić tylko dzieci? Gadżet antystresowy w tej postaci znajduje zastosowanie również w pracy – outdoorowej lub zdalnej. Pozwala rozładować napięcie, a także pomaga zrelaksować się podczas przerwy. Antystres obrotowy polubią szczególnie miłośnicy sportów.
Zestawy – nietypowe rozwiązanie antystresowe
Nasze zestawy antystresowe można wykorzystać na wiele sposobów. Sprawdzą się nie tylko jako indywidualny gadżet redukujący stres, lecz także jako gra integracyjna! Kilka zestawów można ze sobą łączyć i tym samym zachęcić współpracowników do wspólnych interakcji. Przy wyborze gadżetów antystresowych pamiętaj również o tym, że na każdym z nich możesz umieścić swoje logo! Jest to jeden ze sposobów na skuteczne przyciągnięcie uwagi klientów, o czym więcej przeczytasz w naszym poprzednim artykule.