Zależy nam na tym, aby materiały promocyjne, które przygotowujemy dla naszych klientów, były estetyczne, trwałe i zapadające w pamięć. Dlatego korzystamy z nowoczesnej metody znakowania, jaką jest tłoczenie.
Hot stamping daje niesamowite efekty – wytłoczony wzór nie tylko sprawia wrażenie trójwymiarowego, ale też jest odbierany również dotykiem. To także sposób na to, aby uzyskać ciekawy kolor i dokładnie odzwierciedlić wszystkie aspekty zamawianego projektu.
Tłoczenie na gadżetach reklamowych to gwarancja ponadprzeciętnej trwałości i elegancji. Jeżeli taki jest kierunek, w jakim prowadzisz swoje działania marketingowe oraz wizerunkowe – skontaktuj się z nami i zamów znakowanie przedmiotów skórzanych, tworzyw sztucznych oraz innych. Uszlachetnianie artykułów poprzez ich personalizację to nasza specjalność!
Co to jest tłoczenie?
Ta technika tłoczenia polega na tworzeniu matrycy z trójwymiarową grafiką. Może być klasyczna lub wykorzystująca złocenia, tzw. hot stamping. Zdarza się, że potrzebna jest wysoka temperatura, aby uzyskać jeszcze lepsze efekty. Po podgrzaniu można przejść do wykonania nacisku i przetłoczenia materiału. W takich warunkach, pod wpływem dużego ciśnienia dochodzi do wulkanizowania folii. Na trwale łączy się ona z powierzchnią podłoża np. produktu skóropodobnego. Pożądane kolory i teksturę udaje się uzyskać dzięki wyborowi różnych typów oraz odcieni folii.
Proces znakowania
Do tłoczenia potrzebna jest przygotowana matryca lub patryca – zaprojektuje ją nasz grafik na podstawie przekazanych przez Ciebie wskazówek. Opiszesz też, jak mają wyglądać zamawiane gadżety reklamowe lub upominki. Możemy zastosować na nich wzór wklęsły lub wypukły.
Jakie produkty najczęściej znakuje się metodą hot stamping?
Ta technika znakowania, ze względu na swoją uniwersalność, ma szereg zastosowań w branży biznesowej i marketingowej. Wykorzystuje się ją, aby ozdobić czy spersonalizować:
- kalendarze,
- książki,
- okładki,
- piórniki,
- paski,
- breloczki.
Odciśnięcie matrycy zostawia nadruk trwały i elegancki, wyróżniający się na tle innych, klasycznych i płaskich. Ten jest trójwymiarowy, wyczuwalny w dotyku, inspirujący. Dzięki technice hot stamping może zyskać jeszcze na jakości i prezentować się w sposób wyrafinowany.
Mając na uwadze wszystkie zalety, jakie ma tłoczenie, warto rozważyć tę metodę znakowania np. podczas szykowania upominku dla bliskiej osoby, prezentu dla kontrahenta czy współpracownika, a także przy planowaniu produkcji większej serii akcesoriów marketingowych dla Twojej firmy. Uszlachetnianie artykułów w naszym wykonaniu na pewno sprawi, że zyskasz wiele wartościowych nośników informacji, które spotkają się z pozytywnym odbiorem. Liczy się przekaz, ale też powierzchnia, produkt i sama technika znakowania – a ta stoi na najwyższym poziomie!
Zalety tłoczenia na gadżetach reklamowych
Przede wszystkim tłoczony materiał jest bardzo elegancki i trudno mu odmówić wysokiej estetyki. To sprawia, że ta metoda znakowania cieszy się uznaniem zwłaszcza wśród klientów działających w branżach uchodzących za luksusowe. Stosujemy ją jednak na zamówienie wszystkich, którym zależy na:
- wysokiej jakości znakowania,
- zwiększeniu możliwości promocyjnych swojej marki,
- uzyskaniu niebanalnych efektów (wypukłe, wklęsłe) na różnych powierzchniach.
Wady tłoczenia
Za wadę tłoczenia można uznać fakt, że metoda jest dość droga przy niewielkich nakładach. Jeżeli obróbce zostaną poddane gadżety promocyjne o zbyt cienkich kartkach czy zamówienie będzie obejmowało logo firmy z małymi detalami, wówczas powierzchnia może zostać zniszczona, a sam nadruk będzie słabo widoczny.
Ograniczenia związane z tą metodą znakowania
Ze względu na swoją specyfikę, tłoczenia nie bierzemy pod uwagę, gdy mamy do obrobienia gadżety reklamowe o niewielkim rozmiarze lub cienkich kartach i okładkach. Najbardziej odpowiednie są skórzane portfele – doskonałe pomysły na upominki zarówno dla osoby bliskiej, jak również partnera biznesowego.
Chcesz skorzystać z naszej oferty? Tłoczenie to jedna z metod, ale stosujemy też inne techniki znakowania odzieży czy materiałów promocyjnych. Skontaktuj się z nami, aby je poznać i dopasować do swoich potrzeb. Zapraszamy do współpracy!