Precyzyjny, szybki i trwały – termotransfer to metoda znakowania o wielu zastosowaniach w reklamie i biznesie.
Co to jest termonadruk?
Jeżeli chodzi o termotransfer, to jest to metoda znakowania polegająca na wgrzewaniu w materiał przygotowanego wcześniej obrazu umieszczonego na folii. Wcześniej nadajemy mu pożądany kształt, wykonujemy wycinanie szablonu i przeniesienie go pod wpływem wysokiej temperatury.
Proces znakowania
Na papier nanosimy logotyp, potem prasa termotransferowa przenosi go na znakowaną powierzchnię.
Jakie produkty najczęściej znakuje się termotransferem?
Jest wiele produktów, które może zdobić termonadruk. Zalicza się do nich przede wszystkim materiały promocyjne oraz gadżety reklamowe. Najczęściej wykonywane są:
- koszulki reklamowe,
- czapki z daszkiem,
- parasole reklamowe,
- plecaki,
- torby na zakupy,
- torby podróżne.
Oprócz zastosowania marketingowego ta technika znakowania znajduje szerokie uznanie np. przy produkcji opakowań oraz etykiet termotrnsferowych, taśm czy folii do pakowania.
Zalety termonadruku
Przede wszystkim transfer jest ekonomicznym rozwiązaniem dla wielokolorowego druku w małym nakładzie. Ta metoda znakowania słynie ze swojej czystości, dokładności, wysokiej powtarzalności, a także dokładnego odwzorowywania kolorów.
Wady termonadruku
Według nas ta metoda znakowania nie ma wad. Drukarka termotransferowa jest wydajna i ekonomiczna w eksploatacji, stąd opłacalność techniki przy dużym i małym nakładzie.
Ograniczenia związane z tą metodą znakowania
Jeżeli okaże się, że Twój projekt nie może zostać zrealizowany przy pomocy termotransferu, wtedy zaproponujemy Ci inne metody znakowania. Zapraszamy do współpracy!