Kubki to najpopularniejsze gadżety reklamowe, zaraz po smyczach i długopisach. Dlaczego tak chętnie rozdajemy je klientom? Przede wszystkim dlatego, że są praktyczne, estetyczne i można je personalizować. Jak to zrobić, żeby dać się zapamiętać?

W jaki sposób personalizować kubki reklamowe?

Wchodzisz do kawiarni i zamawiasz swoją ulubioną kawę, a barista prosi Cię o Twoje imię. Zaraz po tym pisze je na kubku i wręcza Ci napój. Teraz jest to Twoje, spersonalizowane zamówienie! Nagle okazuje się, że po wypiciu kawy jakoś trudniej Ci wyrzucić kubek z Twoim imieniem... Żeby wiedzieć, jak trafnie personalizować kubki reklamowe, najpierw musisz poznać swoją grupę docelową. Dokładnie tak samo, jak robi to za każdym razem barista. Przecież każdy klient jest inny! Jeśli jeszcze nie zbadałeś swojej grupy docelowej, zdecydowanie warto to zrobić. Im lepiej będziesz znać upodobania swoich klientów, tym lepiej spersonalizujesz reklamę. W naszym ostatnim artykule o skuteczności gadżetów reklamowych opisaliśmy ogólne grupy docelowe ze względu na wiek. Przeczytaj go, jeśli swoją reklamę celujesz np. do seniorów bądź dzieci. Dziś natomiast skupimy się na kubkach reklamowych i tym, w jaki sposób możesz zwiększyć ich wartość.

Jakie metody znakowania kubków oferujemy?

Jak wspomnieliśmy, skuteczna reklama opiera się na personalizacji. Nie można jednak zapominać o tym, kto za nią stoi, czyli Twoja firma. Kubki z nadrukiem i firmowym logo łączą dwa aspekty. Możesz nadrukować na nich logo i motto czy slogan – w taki sposób, który pomoże Ci nawiązać więź z odbiorcą, czyli oddziałujący na niego, zapadający w pamięć. Co ważne, każdy nadruk musi być trwały. A zapewniają to różne metody znakowania, które przedstawiamy poniżej.

  • Druk bezpośredni – odporny na uszkodzenia mechaniczne i środki czyszczące. Ma dożywotnią trwałość i jest polecany do druku pełnych kolorów.
  • Druk sublimacyjny – polecany do żywych kolorów, idealny do drukowania na kubkach obrazów, zdjęć i grafik.
  • Grawerowanie/piaskowanie – trwałe znakowanie, które polega na „wycinaniu” wzoru na powierzchni.
  • Cool-hot print – dzięki tej metodzie znakowania nadruk może pojawić się dopiero po zalaniu kubka wrzątkiem.
  • Malowanie natryskowe – polega na nanoszeniu wybranego koloru na kubku ceramicznym bądź szklanym. Polecane szczególnie wtedy, gdy zależy Ci na matowym nadruku.
  • Druk fluorescencyjny – dzięki temu znakowaniu farba fluorescencyjna odbija światło. Najlepiej sprawdzi się w przypadku neonowych kolorów (żółty, zielony, fioletowy).
  • Nadruk farbą tablicową – to znakowanie pozwala na malowanie po nim kredą dokładnie tak samo, jak po szkolnej tablicy. Jest odporne na mycie w zmywarce.

Jak widzisz, jest mnóstwo sposobów na to, żeby wyróżnić się swoimi kubkami reklamowymi! Odpowiednio dobrana metoda znakowania sprawi, że klienci będą Cię długo wspominać, a kubek będzie często gościć na ich biurku. Wystarczy tylko odrobina kreatywności i spersonalizowana reklama!

TOP 7 kubków reklamowych od Caprea

Już wiesz, jaka metoda znakowania najlepiej podkreśli logo firmy? To teraz czas na najlepsze kubki reklamowe z naszej oferty, spośród których z pewnością wybierzesz idealny dla Twojej grupy docelowej!

Kubki firmowe prosto z PRL-u

Tanie kubki ze szkolnej stołówki... One potrafiły przetrwać wszystko! Miały jednak jeden minus – były po prostu białe i niczym się nie wyróżniały. A wystarczyło nadrukować różne komiksowe postaci, żeby zachęcić uczniów do rozmowy i zabawy. Co prawda Twoi klienci już nie są uczniami (chyba że są, to zapraszamy Cię do naszego wpisu o gadżetach dla młodzieży i do kategorii Gadżety reklamowe dla dzieci), ale wciąż lubią nieoczywisty przekaz. Dlatego sprawdź galerię zdjęć kubka PRL i zobacz, jak ciekawie możesz go zaprojektować!

Kubek dla miłośników budyniu

Kubek Combi z pewnością przypadnie do gustu osobom pracującym w biurze. Podczas zimowych dni będą mogli zjeść kisiel, budyń czy jogurt w swoim spersonalizowanym kubku. Ułatwi im to wygodna łyżeczka, która zawsze będzie w jednym miejscu. Combi wykonany jest z porcelitu, co oznacza, że jest nieprześwitujący i wytrzymały. Możesz na nim nanieść logo firmy zarówno metodą kalki ceramicznej, jak i piaskowania.

Prosty, lecz nietypowy kubek firmowy

Prosty, uniwersalny, odpowiedni dla każdego... A jednak wyróżnia się spośród klasycznych kubków, a to za sprawą oryginalnego ucha. Kubek Marco może być jeszcze bardziej nietypowy. Jest wykonany z porcelany, która – w odróżnieniu od porcelitu – jest wyższej jakości. To idealny materiał do wykonania graweru piaskowego i nadrukowania logo firmy w nieoczywistych kolorach, jak np. złoty czy srebrny!

Estetyczny kubek do biura

Porcelitowy kubek Lucky jest idealnym kandydatem do personalizacji, dlatego że dostępny jest w 9 kolorach. Dzięki temu możesz go dostosować zarówno do swojej grupy docelowej, jak i rodzaju eventu, na którym będziesz wystawcą. Oprócz promowania swojej firmy możesz zrobić coś dodatkowego, co zachęci klientów do interakcji. Do każdego koloru kubka przygotuj pytanie i poproś osobę o odpowiedź. Mogą to być np. pytania właśnie związane z badaniem grupy docelowej albo oczekiwań klientów. Dostajesz cenny feedback, a klienci dostają od Ciebie wyjątkowy upominek!

Uniwersalny kubek reklamowy dla każdej grupy docelowej

Tę samą metodę zachęcenia klientów do interakcji możesz wykorzystać z kubkiem matowym Rico. Kolorami różni się on jednak wewnątrz. Podpowiadamy – wybierz taki, który lepiej komponuje się z logo firmy. Zachowasz wtedy estetyczną spójność marki.

Kubek dla fanów wycieczek

Kubek z karabińczykiem CAMP to najlepszy towarzysz podróży i wypraw w nieznane. Doskonale zatrzymuje temperaturę napoju bądź zupy wewnątrz, natomiast karabińczyk pozwala na doczepienie go do plecaka podróżniczego. Świetnie sprawdzi się jako gadżet reklamowy dla sportowców, turystów i osób, które uwielbiają zwiedzać świat. 

 

Dla aktywnych i ciągle w biegu – kubek ze słomką

Nasze zestawienie zamyka kubek FIZZ, wyróżniający się oryginalnym designem i funkcjonalnością. Można go wykorzystać zarówno jako zwykły kubek, jak i bidon czy shaker do lemoniady. Oprócz słomki zawiera koszyczek na owoce, dzięki któremu w prosty sposób tworzy się owocowy napój. Docenią go szczególnie osoby dbające o zdrową dietę oraz sportowcy. Czy jest to Twoja grupa docelowa? Jeśli tak, to ten kubek będzie strzałem w dziesiątkę!

Jak wspomnieliśmy na początku, kubki reklamowe z nadrukiem, dostosowane do grupy docelowej, są bardzo chętnie wykorzystywane w kampaniach marketingowych. Można je wykorzystać nie tylko jako upominki promocyjne, lecz także jako nagrodę na evencie branżowym bądź dodatek do prezentu firmowego. Przemyśl, jaki slogan najbardziej trafi do Twoich klientów, i działaj! A jeśli szukasz więcej pomysłów na reklamę, sprawdź nasz blog, gdzie publikujemy gadżeciarskie poradniki.