Co roku w każdą drugą sobotę września obchodzimy światowy dzień pierwszej pomocy (14 września 2024), którego celem jest promowanie odpowiedzialnego podejścia do edukacji związanej z podstawową pomocą medyczną. Prowadząc własną działalność gospodarczą lub organizację pozarządową, możesz zdecydować się na przygotowanie kampanii społecznej, w ramach której upamiętnisz ten wyjątkowy dzień i przyłączysz się do akcji. Zobacz, jakie gadżety pierwszej pomocy pomogą Ci w skutecznym przekazie reklamowym w ramach prowadzonych kampanii i projektów reedukacyjnych.

Światowy dzień pierwszej pomocy – jak skutecznie promować akcję profilaktyczną wśród społeczeństwa?

Aby strategia kampanii społecznej lub projektu mającego na celu realnie wpłynąć na zachowania obywateli była skuteczna, warto wykorzystać sprawdzone materiały marketingowe.Promocja światowego dnia pierwszej pomocy może być realizowana z wykorzystaniem takich gadżetów, jak:

  • Akcesoria podróżne – to dobry wybór, aby oznakować gadżety logo kampanii edukacyjnej lub społecznej i wskazać w ten sposób, jak ważna jest pierwsza pomoc, a dokładnie wiedza, jak prawidłowo jej udzielić. Nawet w trakcie egzotycznych wakacji czy spokojnego wyjazdu na wieś.
  • Apteczka – to standardowy gadżet, który pozwoli na skuteczną promocję działań w ramach światowego dnia pierwszej pomocy. Czerwona apteczka dostępna w Caprea ma wszystkie niezbędne elementy wyposażenia, a dodatkowo spełnia normy EN 13485:2003. Alternatywna opcja to apteczka samochodowa w pokrowcu, którą powinien mieć każdy kierowca.

Prowadzenie kampanii społecznej w celu zainteresowania obywateli zagadnieniami związanymi z pierwszą pomocą wymaga przede wszystkim opracowania skutecznej strategii. To podstawa, by kampania przyniosła zamierzone rezultaty, czyli zwiększała świadomość ludzi w zakresie prawidłowego udzielania pierwszej pomocy.

Zobacz też: Gadżety reklamowe dla branży medycznej.

Jakie gadżety przydadzą się do promocji światowego dnia pierwszej pomocy?

W Caprea mamy wiele ciekawych produktów, które pomogą Ci promować działania pozarządowej organizacji lub przedsiębiorstwa zajmującego się rozprzestrzenianiem zasad dotyczących prawidłowego udzielania pierwszej pomocy. Szczególnie polecamy apteczkę w wodoodpornym pokrowcu Air Gifts, która idealnie nadają się jako upominek dla turystów. 

Dobrym pomysłem będą także najróżniejsze akcesoria do higieny i domowego SPA, np. maseczki, lusterka kieszonkowe czy płyny do dezynfekcji rąk.

Takie przedmioty można oznakować logo kampanii lub przedsiębiorstwa. To wzmacnia przekaz reklamowy, poprawia wizerunek firmy, a także przyciąga uwagę potencjalnych odbiorców.

Aby bezpiecznie udzielać pierwszej pomocy, przydatny może okazać się również żel do mycia rąk z działaniem antybakteryjnym. Ten produkt został wyprodukowany w UE, dzięki czemu mamy gwarancję, że posiada odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, a w swoim składzie zawiera 70% substancji alkoholowej.

Inne materiały, które polecamy do promocji działań w ramach światowego dnia pierwszej pomocy to:

  • mokre chusteczki DELLEA – przydatne akcesorium, które warto mieć przy sobie w razie konieczności udzielenia nagłej pierwszej pomocy lub oczyszczenia drobnych ranek,

W naszej ofercie mamy też gadżety, które pomagają utrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa na drogach. Dla rowerzystów polecamy zestaw lampek rowerowych, a także worek na sznurkach REFLECT z odblaskową powierzchnią. 

Polecamy też opaskę odblaskową na rękę ENROLLO, która doskonale sprawdzi się jako produkt promujący tego typu kampanię społeczną.

Dlaczego warto promować zasady pierwszej pomocy?

Promowanie zasad pierwszej pomocy wśród społeczeństwa jest ważne, chociażby z punktu widzenia bezpieczeństwa w razie wystąpienia wypadków lub nagłej utraty przytomności. Aktywna promocja przekłada się na:

  • większe zasięgi kampanii społecznej,
  • skuteczniejszy przekaz zasad udzielania pierwszej pomocy,
  • efektywną promocję światowego dnia pierwszej pomocy każdego roku.

Im więcej gadżetów wykorzystasz do promowania kampanii społecznej, tym skuteczniej dotrzesz do szerszej grupy odbiorców. Praktyczne i eleganckie gadżety reklamowe to zawsze dobry sposób, aby zachęcić potencjalnych obywateli do interakcji w ramach kampanii społecznych.

Przeczytaj też nasz poradnik: Antystresowe gadżety, czyli jak pomóc pracownikom rozładować napięcie.