Zastanawiasz się, jak możesz urozmaicić event, który organizujesz lub na którym planujesz mieć swoje stanowisko? Gadżety reklamowe z logo firmy są bardzo popularnym rozwiązaniem promocyjnym, nie tylko na wydarzeniach. Dzięki nim możesz zachęcić potencjalnych klientów do rozmowy o Twojej firmie, sprzedaniu swoich usług czy produktów, a także – zaistnieć w ich świadomości. Czy można zrobić coś jeszcze, żeby osoba poznająca Twoją markę zapamiętała Cię na dłużej? Poznaj kreatywne sposoby użycia opaski odblaskowej z nadrukiem firmowym!
Gdzie użyjesz opaski odblaskowej samozaciskowej? Oferta Caprea
Samozaciskowe opaski odblaskowe są często wykorzystywane podczas wydarzeń mających na celu zwiększanie świadomości o bezpieczeństwie. O czym dokładnie mowa? Na przykład o prelekcjach o ruchu drogowym, festynach rodzinnych, a także w kampaniach reklamowych poświęconym szeroko rozumianej ostrożności. Na ich zakup decydują się również organizatorzy wydarzeń outdoorowych, festiwali czy imprez. Opaski odblaskowe są niedrogim gadżetem, który nie tylko zwiększa bezpieczeństwo, lecz także może posłużyć jako ciekawy nośnik reklamy Twojej firmy.
Kreatywne sposoby użycia opasek
W Caprea dostępne są opaski odblaskowe BONDO w różnych kolorach: żółtym, różowym, pomarańczowym, zielonym i białym. Znajdziesz je w kategorii gadżetów odblaskowych. Logo nadrukujemy na powierzchni opaski – może to być Twój brand, slogan bądź inny napis, który planujesz wykorzystać przy promocji. Czas na kreatywne sposoby ich użycia, które przyczynią się do skuteczności reklamy!
Chcesz porozmawiać?
Jak zachęcić uczestników eventu branżowego do zapoznania się ze sobą? Jeśli jest ich sporo, dobrym sposobem może być oznaczenie opasek odpowiednim napisem. Zielony – jestem chętny do rozmowy. Żółty – mogę porozmawiać, ale nie jestem zbyt chętny. Pomarańczowy – nie chcę rozmawiać. Zielona opaska BONDO z pewnością pomoże przełamać bariery osobom, które chcą poznać innych uczestników, nawiązać z nimi relacje, ale np. nie chcą podejmować pierwszego kroku. Jest to jasny sygnał, że można do nich podejść, poznać je lepiej i porozmawiać o branży. Co więcej, na każdej opasce odblaskowej znajdzie się logo Twojej firmy – to doskonały sposób na wzbudzenie pozytywnych skojarzeń z marką.
Zintegrujmy się
Chcesz zorganizować mniejszy lub lokalny event, który ściśle skupia się na promocji Twojej firmy? Żeby pozostawić uczestników z miłymi wspomnieniami (które również przyczyniają się do zwiększenia świadomości marki), zaproponuj im grę integracyjną. Może być ona przerywnikiem między konkretnymi atrakcjami bądź zwieńczeniem wydarzenia. Na czym może to polegać? Osoby z białą opaską BONDO przydzielone są do jednej drużyny, z zieloną – do innej, itd. Następnie należy wymyślić pytania zachęcające do interakcji, np. „Co sądzisz o...? Jak myślisz, czy...?”. Mogą się one odnosić do danej branży lub być zupełnie z nią niezwiązane – inwencja należy do Ciebie! Po przygotowaniu listy wymieszaj uczestników – niech ci z różową opaską rozmawiają z tymi z zieloną, żółtą – z pomarańczową i na zmianę. Gdy uczestnicy się polubią i nawiążą dobre relacje, to właśnie Twoją firmę będą wspominać jako tę otwartą na network i nietypowe pomysły integracyjne.
Szukam pracy/współpracownika/osoby do projektu
Ten sposób użycia opasek z logo świetnie sprawdzi się podczas eventów skupionych na wspólnym projektowaniu lub tworzeniu networku. Podobnie jak przy pierwszej propozycji, w tym przypadku oznacz gadżety różnymi napisami. Żółta opaska BONDO może informować o tym, że uczestnik poszukuje nowej osoby do projektu lub szuka pracy. Inna osoba (np. potencjalny pracodawca lub współpracownik) otrzyma prosty sposób na zachętę do rozmowy. Wystarczy tylko zapytać „W czym jesteś dobry? Jakiej osoby szukasz?”. To nieoceniona pomoc w nawiązywaniu relacji! Świetnie sprawdzi się podczas wydarzeń jednej branży, w której każda nowo poznana osoba może być źródłem informacji, poleceń czy potencjalnym wartościowym kandydatem do pracy.
Oznakowanie biletu
Samozaciskowe opaski odblaskowe z logo firmy mogą również służyć jako przenośny bilet. Co więcej, konkretny kolor może informować o rodzaju danej wejściówki. Pomarańczowa opaska BONDO może posłużyć jako droższy bilet, który upoważnia do wejścia do specjalnych stref. Zielona opaska natomiast – służyć za bilet regularny, a różowa – upoważniać do uczestnictwa w szczególnych atrakcjach. Jak widzisz, opaski samozaciskowe z nadrukiem firmowym mają spory potencjał! Nie tylko gwarantują bezpieczeństwo, lecz także są ciekawym gadżetem reklamowym, który można wykorzystać na wiele sposobów. Jako organizator eventu czy wystawca pamiętaj o tym, że im ciekawszy sposób zaprezentowania gadżetów reklamowych, tym większa szansa na nawiązanie nowych znajomości bądź relacji biznesowych. Szukasz więcej pomysłów na promocję marki? Sprawdź nasz artykuł o gadżetach dla branży IT lub antystresach dla pracowników.