Eleganckie i funkcjonalne materiały promocyjne to podstawa potrzebna do prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Rozdawanie gadżetów firmowych zachęca potencjalnych klientów do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. Bardzo ważne jest to, aby wiedzieć, jak wybrać kubek reklamowy i inne gadżety do akcji promocyjnej. Większość klientów uwielbia otrzymać na wyłączność firmowy kubek z ceramiki, szkła, metalu czy nawet plastiku. Sprawdź nasz poradnik i dowiedz się więcej, jak wybrać kubek reklamowy do promocji swojej firmy.

Czy kubek reklamowy to dobry sposób na marketing?

Nie ma żadnych wątpliwości, że firmowe kubki reklamowe są skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku. Takie gadżety przyciągają uwagę klientów, a także są chętnie użytkowane przez obdarowanych kontrahentów. Aby kubek reklamowy spełniał swoją funkcję, warto zainwestować w polecane modele o wysokim poziomie wytrzymałości. A może chcesz dowiedzieć się więcej o polecanych produktach reklamowych dla firm? Sprawdź wpis na blogu: Jakie gadżety kupić klientom biznesowym? Dobrym przykładem produktu, który idealnie nadaje się do reklamy przedsiębiorstwa, jest kubek PRL. To klasyka gatunku. Umożliwia sztaplowanie oraz wyróżnia się wysokim poziomem trwałości. Możliwość wykonania dowolnej ozdoby na powierzchni kubeczka sprawia, że ten może być ciekawym gadżetem reklamowym do rozdawania klientom oraz kontrahentom biznesowym.

Jak wybrać kubek reklamowy i na co zwrócić uwagę?

Zanim zdecydujesz się na kubek reklamowy dla swojej firmy, weź pod uwagę: jakość i materiał wykonania, rodzaje zdobień, kształt oraz pojemność. To ważne czynniki, które umożliwiają wybór idealnego kubka reklamowego. Oprócz powyższych czynników gadżet powinien mieć następujące cechy.

  • Nadruk dopasowany do potrzeb przedsiębiorstwa – grafika powinna pokrywać się kolorystycznie z identyfikacją wizualną firmy. Najlepiej, jeśli front kubka jest ozdobiony logo przedsiębiorstwa.
  • Odcienie, które zapadają w pamięć – aby kubek reklamowy spełniał swoją funkcję, warto wybrać barwy i odcienie, które wywołują u odbiorców pozytywne emocje.

W wielu firmach nakłady na działania reklamowe są mocno ograniczone. Jeśli budżet jest stosunkowo nieduży, bardzo dobrym wyborem będą kubki reklamowe z nadrukiem. To niedrogie gadżety, na które może sobie pozwolić prawie każda firma. Zanim wybierzesz kubek reklamowy dla przedsiębiorstwa, sprawdź także: ceny i kształt kubeczków. Idealnym wyborem są takie, które doskonale leżą w dłoni. Gadżety w tej formie powinny być eleganckie, identyfikujące się z firmą oraz funkcjonalne.

Rodzaje kubków reklamowych – jakie warto wybrać?

Poniżej przedstawiamy kilka modeli kubków reklamowych, w które warto zainwestować podczas prowadzenia działań marketingowych w firmie:

  1. Kubek Americano Duo 450 ml – to klasyczny kubek z ceramiki, który może być ciekawym gadżetem reklamowym dla przedsiębiorstwa. Stosunkowo niewielki koszt zakupu oraz wyróżniająca się stylistyka to główne cechy tego produktu.

 

  1. Kubek Handy – to już drugi klasyczny model reklamowego kubka, który sprawdzi się w 99% przedsiębiorstw inwestujących w reklamę. Jest wykonany z ceramiki z matowym wykończeniem. Można go kupić w wersji z kolorowym środkiem oraz dowolnie wybranym nadrukiem zewnętrznym.

  1. Kubek Horizon 350 ml – porcelanowy kubek o ogromnej powierzchni nadruku. Można wybrać dowolne zabarwienie kubeczka – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. To idealny wybór, aby przekazać wartości firmy potencjalnym odbiorcom.

  1. Kubek szklany podróżny 350 ml – gadżety reklamowe to nie tylko porcelanowe filiżanki, lecz także funkcjonalne kubki ze szkła. Ten model to wersja turystyczna gadżetu, którą można podarować przedstawicielowi handlowemu.

Ciekawym wyborem może być także kubek do mikrofalówki 720 ml. Ma wieczko na zatrzaski oraz nie zawiera BPA, czyli bisfenoli wykorzystywanych do produkcji tworzyw sztucznych. Jeśli wybierasz się na targi branżowe lub inne wydarzenie powiązane z działalnością firmy, koniecznie sprawdź artykuł: Jakie gadżety reklamowe na targi warto wybrać?

Kubki reklamowe – metalowe, ceramiczne i szklane. Podsumowanie

Kubek to doskonały gadżet reklamowy, który przekłada się na poziom zadowolenia kontrahentów, umacnia pozycję firmy na rynku, a także umożliwia zwiększenie rozpoznawalności. Reklamowe kubki można rozdawać zarówno kontrahentom biznesowym, a także stałym, jak i nowym klientom indywidualnym – to zawsze dobry sposób, aby umocnić pozycję marki w oczach klientów. A może chcesz umilić codzienność swoim pracownikom? W takim razie sprawdź: Najlepsze gadżety do biura. Zanim zdecydujesz się na konkretny model kubka reklamowego, weź pod uwagę: materiał wykonania, pojemność, przeznaczenie oraz możliwości nadruku. W ten sposób na pewno wybierzesz idealny kubek dla swojej firmy.