Włączenie gadżetów kuchennych w szereg działań promocyjnych to świetny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. Inwestycja w praktyczne przedmioty wywoła pozytywne skojarzenia oraz sprawi, że Twoja firma pozostanie w świadomości klientów na dłużej. Jakie produkty wybrać oraz gdzie warto wykorzystać kuchenne gadżety? Podpowiadamy!

Dlaczego w działaniach reklamowych warto wykorzystać gadżety do kuchni?

Nie od dziś wiadomo, że gadżety reklamowe to doskonały sposób na promocję firmy. Dzięki możliwości nadrukowania na nich logo, pełnią funkcję skutecznych nośników reklamy. Inwestycja w praktyczne akcesoria, które można wykorzystać na co dzień, to przedsięwzięcie, które pozwoli zwiększyć rozpoznawalność marki. 

Jeśli więc planujesz działania marketingowe firmy związanej przede wszystkim z branżą spożywczą, dobrym pomysłem będzie wykorzystanie w opracowywanej strategii gadżetów kuchennych. Dlaczego warto to zrobić? Drewniane łopatki, deski do krojenia czy fartuchy kuchenne to akcesoria, które przydadzą się nie tylko szefom kuchni. Te praktyczne gadżety sprawdzą się w każdej kuchni, zarówno tej w pracy, jak i w domu. 

 

 

Co więcej, funkcjonalne i zaprojektowane w intuicyjny sposób produkty reklamowe wpłyną na doświadczenia użytkownika, budząc w nim pozytywne skojarzenia z Twoją firmą. To z kolei przełoży się do nawiązania relacji z marką, a tym samym – budowania jej dobrego wizerunku.

Jakie firmy można promować za pomocą kuchennych gadżetów?

Gadżety kuchenne z powodzeniem można wykorzystać do promocji różnych przedsiębiorstw. Sprawdzą się one przede wszystkim w działaniach marketingowych:

  • producentów żywności lub sprzętu kuchennego,
  • punktów gastronomicznych (np. restauracji).
  • firm cateringowych,
  • hoteli i ośrodków wypoczynkowych,
  • firm oferujących wyposażenie domu.

Ponadto tego typu produkty nadadzą się do promocji eventów i warsztatów kulinarnych, a także kursów gotowania. W tym celu warto w szczególności wykorzystać gadżety reklamowe dla branży gastronomicznej

W jakie gadżety do kuchni najlepiej zainwestować? Sprawdź pomysły od Caprea! 

Na rynku dostępnych jest wiele różnych gadżetów kuchennych, które można wykorzystać w działaniach promocyjnych firmy. Produkty, takie jak podkładki pod napoje, woreczki spożywcze czy bambusowe pudełko na herbatę doskonale sprawdzą się np. w hotelach, czy restauracjach. Jakie jeszcze gadżety do kuchni skutecznie wypromują Twoją firmę? Przejrzyj nasze propozycje i zainspiruj się.

 

Deski do krojenia

Dobrej jakości deska do krojenia to niezastąpiony gadżet w każdej kuchni. Co więcej, to również doskonały nośnik reklamy – dzięki swojej dużej powierzchni reklamowej, z łatwością można umieścić na niej logo firmy. Warto przede wszystkim wybrać deskę bambusową CUTTY z uchwytem do zawieszenia, który ułatwi jej przechowywanie. Z kolei deska do serów z nożami sprawdzi się nie tylko do krojenia, ale także do serwowania francuskich przysmaków.

Rękawice kuchenne

Bawełniana rękawica kuchenna to kolejne akcesorium, które warto mieć pod ręką podczas gotowania. Jej noszenie pozwoli uniknąć oparzenia, do którego może dojść w kontakcie z gorącymi naczyniami. Co więcej, rękawica zawieszona w widocznym miejscu może stać się również dekoracją kuchni. Na jej gładkiej stronie bez problemu zmieści się logo lub hasło reklamowe marki.

 

 

Fartuchy 

Szukasz gadżetu, który możesz podarować swoim pracownikom? Wykonany z bawełny czarny fartuch kuchenny KITAB okaże się świetnym upominkiem dla każdego miłośnika kuchennych rewolucji. Fartuchy z firmowym nadrukiem możesz wykorzystać np. podczas targów i wydarzeń branżowych, wręczając je klientom lub kontrahentom.

 

Młynki do przypraw

W kuchni nie może się obyć bez przypraw, dlatego też praktycznym gadżetem reklamowym będzie z pewnością zestaw do soli i pieprzu. Jego ciekawy i elegancki design sprawi, że bez trudu wpasuje się on w wystrój każdej nowocześnie urządzonej kuchni. Dobrym pomysłem będzie także młynek elektryczny z oświetleniem wyposażony w ceramiczny mechanizm.

 

Inne akcesoria do gotowania

Nieocenionym przyrządem do gotowania okaże się również 5-elementowy zestaw bambusowych akcesoriów kuchennych, na którym z łatwością umieścisz firmowy grawer. Co więcej, ten wykonany z naturalnych materiałów produkt podkreśli ekologiczne wartości Twojej marki. Do promocji firmy możesz też wykorzystać termometr kuchenny.

 

 

Postaw na kuchenne gadżety i wypromuj swoją firmę!

Jak już wiesz, gadżety kuchenne to niezwykle skuteczny sposób na promocję firmy. Produkty, takie jak wielorazowe worki VEGE czy zestaw podkładek LAUF, można wykorzystać, reklamując usługi cateringowe, restauracje czy przedsiębiorstwa produkujące artykuły spożywcze. Praktyczne i estetyczne akcesoria reklamowe do kuchni nie tylko zwiększą rozpoznawalność marki, ale także pomogą zbudować jej pozytywny wizerunek.

 

 

Prowadzisz działania marketingowe dla lokalu gastronomicznego i zastanawiasz się, jak je uskutecznić? Odpowiedź znajdziesz we wpisie: Pomysły na promocję restauracji z gadżetami reklamowymi w roli głównej.