Jesteś wystawcą na tegorocznych targach branżowych? Zastanawiasz się, jak skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów podczas wydarzenia? Jakie gadżety targowe wybrać? Sprawdź nasz poradnik!
Gadżety reklamowe na targi – jak się zareklamować?
Gadżety konferencyjne czy te wystawiane na targach branżowych zachęcają potencjalnych klientów do rozmowy z wystawcą. Warto zadbać o to, aby skutecznie przyciągnęły wzrok uczestników wydarzenia. Co to dokładnie znaczy? Jak wybrać na targi gadżety reklamowe? Zebraliśmy nasze podpowiedzi w kompletną listę, którą przedstawiamy Ci poniżej.
- Zadbaj o to, aby gadżety promocyjne były spójne z wizerunkiem marki.
- Dobierz akcesoria do rodzaju eventu i grupy docelowej.
- Postaraj się zróżnicować gadżety targowe, żeby trafiły w preferencje różnych osób.
- Podziel gadżety na dwie grupy – do wzięcia i do wygrania w konkursie. Dzięki temu zmobilizujesz uczestników do większej interakcji.
- Wyróżnij się z tłumu! Dopilnuj, żeby logo firmy było widoczne nie tylko na samym stoisku targowym, lecz także na gadżetach. Zadbaj o nadruk dobrej jakości.
Niesłabnącą popularnością cieszą się długopisy reklamowe. Nie tylko dlatego, że są tanie, lecz także bardzo praktyczne i uniwersalne. To samo można powiedzieć o kubkach reklamowych, chociaż te uczestnicy wykorzystują przede wszystkim po zakończeniu eventu. Są to proste i funkcjonalne akcesoria promocyjne, które jednak bez problemu można dostosować zarówno do okazji, jak i kreacji wizualnej marki. Dzięki temu, że są tak powszechne, ich producenci oferują dziś różnorodne modele, kolory i rodzaje. Czy wiedziałeś na przykład, że długopis może przechować Twój kabel do ładowania? Koniecznie sprawdź, jak to działa: długopis z kablem USB charge. Do promocji swojej firmy na targach branżowych możesz użyć prostych przedmiotów, które mają nietypowe funkcje. Zdecydowanie warto to zrobić! Zaciekawisz tym potencjalnych klientów i zachęcisz ich do interakcji na stanowisku. Poniżej przedstawiamy kompletny niezbędnik gadżetów reklamowych na targi, których nie może zabraknąć na evencie branżowym!
Zestawienie gadżetów reklamowych na targi – Caprea
Pamiętaj o tym, żeby na każdym gadżecie reklamowym nadrukować logo firmy. Warto też pomyśleć o chwytliwym sloganie, który dodatkowo wzmocni przekaz Twojej marki. Może Twoja branża ma szczególne powiedzenie, bawiące wszystkich dookoła? Wykorzystaj je!
Słodycze reklamowe – promocja na słodko
Słodycze reklamowe, szczególnie krówki, zawsze przyciągają smakoszy do stanowisk targowych. To mały dodatek, który umila czas spędzany na wydarzeniu. Co więcej, można go wykorzystać na wiele sposobów, np. jako: dodatek do upominku, samodzielny poczęstunek, reklama czy nośnik motto marki (które można zawrzeć na opakowaniu). W naszej ofercie znajdziesz nie tylko kultowe krówki, lecz także czekoladki kwadratowe lub małe sztabki. Zobacz je w kategorii słodycze reklamowe.
Długopisy reklamowe – tani i praktyczny niezbędnik
Wspominaliśmy wcześniej o tym, że długopisy nie muszą być nudne i nie muszą zawierać wyłącznie logo firmy. Jeśli chcesz zdecydować się na ten nośnik reklamy, zadbaj o to, aby wyróżnił się spośród innych na targach. Nietypowy długopis, dodatkowo spersonalizowany pod Twoją grupę docelową, z pewnością nie zostanie zapomniany! Twoja marka podkreśla w kampaniach reklamowych podejście less waste przy produkcji? Postaw na długopisy ekologiczne w rozmaitych kolorach. A może targi branżowe są przeznaczone informatyków? W takim razie sprawdź długopisy wielofunkcyjne, które mogą być jednocześnie miarką, poziomicą czy śrubokrętem.
Smycze reklamowe – do promocji i nie tylko
W naszym czerwcowym wpisie blogowym pisaliśmy o tym, do czego przydają się smycze reklamowe. Zachęcamy lektury – podpowiedzieliśmy tam również, na co zwracać uwagę podczas wyboru. Okazuje się, że smycze reklamowe wciąż nie wychodzą z mody. Bardzo często nie tylko służą do promocji firmy, lecz także są wykorzystywane po zakończonym evencie do przyczepienia karty do biura czy kluczy. Smycze reklamowe z naszej oferty mają również złączkę, która pozwala podzielić smycz i użyć jej część jako brelok z widocznym logo firmy.
Elektroniczne gadżety reklamowe – oryginalne pendrive'y
Oprócz wystawienia stanowiska promocyjnego planujesz również organizację konkursu? To świetny pomysł! Konkursy są jedną ze skuteczniejszych metod zachęcenia potencjalnych klientów do interakcji. Najpierw jednak musisz skusić ich do wzięcia udziału. Jak to zrobić? Kuszą oczywiście wartościowe nagrody, a takimi są zdecydowanie gadżety elektroniczne – wszelkiego rodzaju pendrive'y reklamowe, powerbanki, głośniki bezprzewodowe czy słuchawki. Zadbaj o to, aby nagroda w konkursie była nietypowa, oryginalna i przede wszystkim przydatna. Na naszej stronie znajdziesz mnóstwo pendrive'ów z nadrukiem, które z łatwością dostosujesz do swojej grupy docelowej.
Torby reklamowe z logo firmy – promocja poza eventem
Czego jeszcze nie może zabraknąć na targach? Toreb reklamowych, w które można zapakować atrakcyjne gadżety, ulotki z kodami promocyjnymi i książki. Zdecydowanie ułatwiają ogarnąć targowy chaos – w końcu nie wszystko zmieści się do kieszeni! Żeby potencjalni klienci zdecydowali się właśnie na Twoją torbę, zadbaj o dobrej jakości logo, wyróżniający się kolor i estetyczny design. W branży działo się ostatnio coś, co nakręciło spiralę rozmów? Nawiąż do tego w sloganie i pokaż uczestnikom, że jesteś na bieżąco z trendami. Sprawdź nasze torby reklamowe i wyróżnij się na tle konkurencji!
Szukasz więcej inspiracji? Zapraszamy na naszą stronę główną Caprea, gdzie znajdziesz setki gadżetów reklamowych i bez problemu znajdziesz wśród nich ten, który najlepiej odpowiada Twojej branży. Na naszym blogu przeczytasz również o najciekawszych gadżetach przeznaczonych na konferencje. Zachęcamy do poszerzania horyzontów na rynku gadżetów!