Branża hotelarska niesie za sobą wiele wyzwań, w tym również tych marketingowych. Jednak odpowiednie zaplanowanie działań promocyjnych oraz wybór dopasowanych do grupy docelowej narzędzi i produktów pozwoli w łatwy sposób osiągnąć sukces. Jak skutecznie reklamować usługi hotelarskie oraz w jakie gadżety reklamowe dla klientów hotelu warto zainwestować? Przeczytaj i poznaj nasze propozycje!

Jak i gdzie promować usługi hotelarskie, aby osiągnąć sukces?

Współcześnie większość działań marketingowych prowadzonych jest w sieci – aktywność w mediach społecznościowych, prezentacja oferty na stronie internetowej czy działania SEO to jedne z najskuteczniejszych sposobów na promocję. Dotyczą one każdej branży, w tym również hotelarskiej.

Założenie strony internetowej umożliwi nie tylko przedstawienie oferty, ale pozwoli także uniknąć płacenia prowizji wymaganej przez platformy rezerwacyjne.  Z kolei odpowiednio zoptymalizowana strona oraz prawidłowo prowadzone działania SEO przyczynią się do zwiększenia widoczności reklamowanego hotelu, oraz osiągnięcia wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu firma zaistnieje w sieci. 

Jednak reklama w Internecie to nie wszystko. Na efektywność przekazu marketingowego wpływ mają także tradycyjne formy, np. banery i plakaty. Rozwieszenie ich w strategicznych miejscach skutecznie zwiększy widoczność marki. Dobrym pomysłem jest również wykorzystanie gadżetów reklamowych – minimalistyczna świeczka zapachowa UKIYO czy wytrzymała i elegancka walizka z firmowym nadrukiem to produkty, po które chętnie sięgną hotelowi goście.

Dlaczego gadżety reklamowe to dobry sposób na promocję hoteli?

Gadżety reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe, które efektywnie zwiększa rozpoznawalność marki. Praktyczne i estetyczne artykuły hotelowe mogą towarzyszyć klientom nie tylko podczas wizyty w noclegowni, ale także po zakończonym pobycie. Co więcej, odpowiednio dostosowane do odbiorcy przedmioty wywołają pozytywne skojarzenia, przyczyniając się tym samym do budowania pozytywnego wizerunku hotelu.

Nośnikami reklamy mogą być zarówno drobne przedmioty, takie jak długopisy czy breloczki, jak i nieco większe, np. parasole, walizki czy personalizowane zestawy kosmetyków. Oznakowanie ich logo marki oraz wybór produktów o kolorystyce wpisującej się w identyfikację wizualną firmy pozwoli zbudować spójny wizerunek firmy. 

Gadżety reklamowe to opłacalna inwestycja, która zapewnia długotrwałą promocję. Chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystać je w działaniach marketingowych? Przeczytaj: Jak reklamować swoje usługi? Poznaj siłę gadżetów reklamowych

W jakie gadżety reklamowe dla klientów hoteli warto zainwestować?

Wiesz już, że jednym ze skutecznych sposobów promocji usług hotelarskich jest wykorzystanie gadżetów reklamowych. Jednak jakie produkty okażą się do tego najlepsze? Sprawdź nasze propozycje i zainwestuj w praktyczne artykuły hotelowe, które chętnie wybiorą Twoi klienci.

Gadżety przydatne w podróży

Zastanawiasz się, jakie gadżety reklamowe dla klientów hotelu będą strzałem w dziesiątkę? Przede wszystkim te, które mogą zabrać ze sobą. Walizka BUDAPEST  czy zestaw podróżny z maską na oczy i zatyczkami do uszu to produkty, które będą towarzyszyć im podczas każdej podróży. 

 

Wykonana z wytrzymałych materiałów i niezwykle pojemna walizka pomieści wszystkie niezbędne w czasie wyjazdu przedmioty. Z kolei minimalistyczna biała maska w zestawie z zatyczkami zapewni nieprzerwany i spokojny sen w każdych warunkach.

Zabawki i produkty dla dzieci

Planując zakup produktów, które posłużą jako skuteczne nośniki reklamy, warto także pomyśleć o najmłodszych klientach hotelu. Pluszowe misie, zabawki i gry edukacyjne czy kolorowanka z notesem MALOVI doskonale sprawdzą się jako gadżety reklamowe. Będą przydatne w szczególności, gdy częstymi gośćmi hotelu są rodziny z dziećmi.

 

Artykuły hotelowe

Na liście gadżetów do hotelu nie może zabraknąć także produktów, które goście mogą wykorzystać podczas samej wizyty. Z tego względu wykonany z materiałów pochodzących z recyklingu ręcznik SEAQUAL z firmowym nadrukiem doskonale sprawdzi się jako praktyczne akcesorium promocyjne. 

Z kolei bambusowa szczoteczka do zębów DENTOBRUSH z nylonowym włosiem nada się jako jeden z podstawowych i bezpłatnych artykułów higienicznych na wyposażeniu hotelowej łazienki. Zapakowana w przyjazne środowisku pudełko z papieru kraft podkreśli ekologiczne wartości usług hotelarskich.

 

Natomiast czarne kapcie w etui FLIP FLAP to doskonały wybór dla przedsiębiorstw, które oprócz noclegu oferują także usługi wellness & spa. Firmowe logo można umieścić nie tylko na samym obuwiu, ale także na jego wielorazowym opakowaniu.

Akcesoria do kuchni

Skutecznymi gadżetami, które można wykorzystać do promocji usług hotelarskich są także niektóre akcesoria kuchenne. Otwieracz do butelek z aluminium z recyklingu sprawdzi się zarówno jako wyposażenie hotelowego pokoju, jak i gadżet reklamowy rozdawany podczas wydarzeń branżowych. 

Doskonałym pomysłem będzie także zestaw bambusowych podkładek pod kubek, na których z łatwością można umieścić firmowy nadruk. Tak spersonalizowane produkty można ułożyć na stolikach hotelowej restauracji lub wręczyć gościom w formie powitalnego prezentu.

Wykorzystaj różne formy przekazu i efektywnie wypromuj swój hotel!

Usługi hotelarskie można promować na różne sposoby – wykorzystując tradycyjne, jak i nowoczesne formy przekazu. Posiadanie własnej strony internetowej umożliwi prezentację oferty oraz pozwoli uniknąć dodatkowych opłat, podczas gdy działania SEO oraz aktywność w social mediach skutecznie zwiększą widoczność firmy w internecie. 

Z kolei inwestycja w unikalne i odpowiednio zaprojektowane gadżety reklamowe do hotelu, takie jak np. 5-częściowy komplet do butów GENTLEMAN, sprawi, że Twoja firma wyróżni się na tle konkurencji, przyciągając uwagę i zapadając w pamięć. Co więcej, funkcjonalne produkty będą chętnie wykorzystywane przez odbiorców, co pozwoli nawiązać i zbudować więź z marką. To z kolei pozytywnie wpłynie na jej wizerunek.

Prowadzisz restaurację lub mały punkt gastronomiczny? Koniecznie sprawdź, jakie gadżety reklamowe dla branży gastronomicznej warto wykorzystać w działaniach promocyjnych.