Gadżety reklamowe na koncert i festiwal – czego najbardziej brakuje uczestnikom?
Zaplanowałeś już promocję wydarzenia muzycznego w internecie? Zadbaj o to, aby reklama nie zakończyła się w dniu festiwalu i skutecznie przyciągnęła nowe osoby za rok. Jak to zrobić? Za pomocą gadżetów reklamowych, które służą uczestnikom nie tylko podczas koncertu, lecz także po nim. Sprawdź nasze zestawienie gadżetów reklamowych na koncert i festiwal! Podpowiadamy, czego brakuje festiwalowiczom najbardziej.
Dlaczego warto i jakie gadżety rozdawać na koncertach?
Gadżety reklamowe cieszą się dużą popularnością na koncertach i są wykorzystywane w wielu różnych celach. Organizatorzy używają ich do identyfikacji członków ekipy organizacyjnej, a także samych uczestników (opaski, koszulki, identyfikatory). Sami festiwalowicze chętnie kupują merch związany z wydarzeniem lub kolekcjonują różne przedmioty reklamowe, ponieważ te wzbudzają w nich sentyment. Dobrze zaprojektowane, wysokiej jakości reklamowe gadżety na koncert nie wpływają bezpośrednio na sprzedaż biletów. Pośrednio jednak podnoszą prestiż wydarzenia i wzmacniają zaufanie do organizatorów. A im lepsze doświadczenia, tym większa szansa na to, że uczestnik pojawi się na festiwalu również za rok. Przykładowo, jeśli wiesz, że pogoda w dniu wydarzenia nie będzie najlepsza, zadbaj o komfort uczestników i przygotuj dla nich przeciwdeszczowe ponczo. Tym samym pokażesz, że jesteś organizatorem godnym zaufania, przygotowanym na wszystkie wypadki. Zadbasz w ten sposób nie tylko o dobre opinie, lecz także o sam rozgłos.
Praktyczne gadżety eventowe na festiwal – zestawienie Caprea
Jak wspomnieliśmy wyżej, komfort uczestników przekłada się na zaufanie do organizatora, a także na rozgłos. Co ciekawe, to właśnie za pomocą gadżetów reklamowych możesz podnieść jego poziom. Podpowiadamy, jak wybrać akcesoria w zależności od różnych czynników – miejsca koncertu, pory roku czy pogody.
Butelka z logo firmy na imprezy plenerowe
Jeśli zajmujesz się organizacją koncertów, z pewnością jest Ci znana historia festiwalu Woodstock z 1999 roku, która zakończyła się klęską. Uczestnicy w pewnym momencie nie mieli dostępu do czystej wody pitnej, a ceny wody butelkowanej zwiększyły się kilkukrotnie ze względu na zwiększony popyt. Pamiętaj o tym, że nie każdy pije alkohol lub napoje gazowane, zwłaszcza podczas koncertów plenerowych w upalne dni. Warto zadbać o to, aby festiwalowicze mogli dolewać wodę w zależności od potrzeb, np. do ekologicznej butelki Dafi 0,5 l, która niweluje smak i zapach chloru w wodzie. Po zakończonej imprezie z pewnością będą z niej korzystać na co dzień, a logo Twojej firmy stanie się widoczne w outdoorze.
Poręczne ponczo przeciwdeszczowe lub parasolka
W niektórych przypadkach woda może jednak nie być pożądana. Mamy na myśli oczywiście opady deszczu, które potrafią skutecznie uprzykrzyć koncert na świeżym powietrzu. Jeśli nie chcesz dopuścić do tego, aby uczestnicy masowo opuszczali imprezę ze względu na nieprzyjemne warunki, pomyśl wcześniej o zabezpieczeniach. Możesz rozważyć dodatkowe zadaszenie, rozkładane w awaryjnych sytuacjach, albo postawić na tańsze rozwiązania, jak drobne ponczo przeciwdeszczowe czy parasole reklamowe, na których znajdzie się logo firmy.
Selfie stick do zachowania wspomnień
Nic tak nie denerwuje podczas koncertu, jak ograniczony widok na scenę, prawda? Z tym niestety bardzo często zmagają się niskie osoby. Co więcej, nie mogą zrobić nawet ładnych zdjęć na pamiątkę. Jednak Ty możesz im pomóc zachować dobre wspomnienia! Na stanowisku z gadżetami reklamowymi na koncert możesz wystawić uchwyt teleskopowy SELFIE MINI z logo Twojej firmy. Dzięki niemu telefon sięgnie ponad tłum, zdjęcia wyjdą niezaburzone, a uczestnik będzie miał piękną pamiątkę po wydarzeniu.
Wielofunkcyjne breloki reklamowe
Jakich jeszcze gadżetów reklamowych brakuje uczestnikom na koncertach? Pamiątkowych breloków wielofunkcyjnych, które przydają się nie tylko w trakcie trwania wydarzenia. Możesz rozdać je w różnych okolicznościach – jako wygrana w małym konkursie (w przypadku festiwali), dodatek do smyczy z identyfikatorem bądź darmowy gadżet reklamowy przy stanowisku z napojami. Sprawdź brelok 2 w 1 APER, który może posłużyć jako otwieracz zakapslowanej butelki. Oprócz nadruku z logo firmy sugerujemy również dodanie daty eventu – dzięki temu przedmiot zyska na wartości ze względu na unikalność.
Chłodzący ręcznik reklamowy na koncert latem
Zbyt wysoka temperatura na festiwalu czy koncercie outdoorowym potrafi zepsuć atmosferę dokładnie tak samo, jak niezapowiedziany deszcz. Nie masz oczywiście wpływu na pogodę, ale masz wpływ na zadowolenie uczestników nawet mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych. Co możesz zrobić? Jak podkreśliliśmy wcześniej, zadbać o komfort. Załóż, że nie każdy będzie mieć ze sobą nakrycie głowy chroniące przed nasłonecznieniem. Przygotuj na wszelki wypadek chłodzące ręczniki z mikrofibry z logo firmy, jak nasz ręcznik sportowy TAORU. Świetnie sprawdzą się w razie upału – po zmoczeniu wodą skutecznie schłodzą głowę lub szyję. Rozdanie takiego gadżetu reklamowego na koncercie z pewnością wpłynie na wzrost zaufania do organizatora.
Nieśmiertelne, uniwersalne smycze reklamowe
Na końcu naszego zestawienia znajdują się wciąż popularne smycze reklamowe. To gadżety reklamowe na koncert z kategorii niezbędnych! Potrzebują ich nie tylko sami organizatorzy, lecz także wszystkie osoby, które pełnią konkretną funkcję na wydarzeniu: fotografowie, dziennikarze, realizatorzy dźwięku, operatorzy kamer czy inne osoby wspierające technicznie. Do smyczy mogą doczepić identyfikator z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz funkcją, jaką pełnią. W naszej ofercie znajdziesz różne modele smyczy reklamowych w różnych kolorach. Wybór jest naprawdę szeroki, dzięki czemu możesz dodatkowo spersonalizować gadżet do konkretnej grupy. Dziennikarzom może przypaść do gustu artystyczna smycz reklamowa w żółtym kolorze, a technikom – solidna i prosta, niebieska smycz, odporna na mocne zrywy.
Organizujesz wydarzenie muzyczne, którego grupą docelową są młodsi uczestnicy? W naszym ostatnim poradniku opisaliśmy, jakie gadżety reklamowe lubi młodzież. Zainspiruj się i wyjdź poza schemat, a Twój event pozostanie na długo w pamięci! Jeśli potrzebujesz pomocy z wyborem akcesoriów promocyjnych na koncert, skontaktuj się z Caprea. Z chęcią Ci doradzimy!