Wraz z otwarciem nowego gabinetu kosmetycznego warto zadbać o odpowiednią promocję. W tym celu możesz wykorzystać gadżety kosmetyczne z logo firmy, takie jak: świece zapachowe, długopisy, notesy, a nawet podręczne kosmetyczki. Zobacz, jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej do promocji salonu kosmetycznego.
Gadżety kosmetyczne a promocja salonów kosmetycznych
Inwestycja w eleganckie i funkcjonalne gadżety do salonu kosmetycznego to zawsze dobry sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Wszelkiego rodzaju kieszonkowe lusterka z logo salonu kosmetycznego, próbki kosmetyków do włosów i inne praktyczne upominki to doskonała forma promocji. Dużym zainteresowaniem ze strony każdego właściciela salonu kosmetycznego cieszą się krówki reklamowe. To świetna forma obdarowania zarówno stałych, jak i nowych klientów salonu kosmetycznego. Możesz je wykorzystać w ramach akcji promocyjnej w dzień otwarcia, a także umieścić je na ladzie recepcji. W ten sposób każdy klient gabinetu może zabrać ze sobą pyszne krówki z brandem marki, a to na pewno wyróżni firmę na tle konkurencji. Zastanawiasz się, dlaczego krówki to najpowszechniejszy upominek? W sprawdzonej agencji reklamowej nie musisz składać zamówienia na duże nakłady, a jednocześnie możesz zadrukować papierek z użyciem palety barw CMYK.Kiedy rozpocząć promocję salonu kosmetycznego?
Salony kosmetyczne warto otwierać przy okazji wyjątkowych terminów, które są celebrowane w całej Polsce. Przykładowo, jeśli rozpoczynasz działalność w branży kosmetycznej, możesz ustalić termin rozpoczęcia działalności na Dzień Kobiet. To doskonała szansa, aby przyciągnąć nowe klientki do salonu fryzjerskiego lub manicure i podarować im szereg gadżetów kosmetycznych. Przy okazji możesz dowiedzieć się więcej o polecanych gadżetach dla kobiet. Sprawdź nasz wpis blogowy o tym, jakie gadżety reklamowe na Dzień Kobiet są najlepszym wyborem. Oczywiście możesz też wybrać inny, dowolny termin otwarcia salonu w branży beauty. Pamiętaj tylko o tym, aby zaopatrzyć się wcześniej w ciekawe prezenty dla swoich klientów oraz wypromować wydarzenie w social mediach. Dobra reklama jest dźwignią handlu. Proponując klientkom praktyczne gadżety kosmetyczne, możesz realnie zwiększyć rozpoznawalność gabinetu na rynku.Prezenty dla nowych klientów salonu kosmetycznego – propozycje Caprea
Promocja salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego w dzisiejszych czasach wymaga mocnego zaangażowania ze strony właściciela firmy. Aby zadowolić wybrane osoby z otrzymanego gadżetu, warto wybrać kilka polecanych produktów. Dzięki temu wypromujesz usługi już od pierwszego dnia działalności, a potencjalni klienci chętniej skorzystają z Twoich usług. Poniżej przedstawiamy listę polecanych gadżetów kosmetycznych do promocji w branży beauty.Zestaw do manicure
Kompaktowy zestaw do manicure – inwestycja w niewielki zestaw do manicure, który podarujesz klientom, może być doskonałym pomysłem. Dzięki logo na pudełku kosmetyczki każdy zapamięta Twój gabinet, a funkcjonalne akcesoria (nożyczki, obcinacz i pilniczek) będą chętnie używane przez osoby, które otrzymały taki gadżet.Elegancka kosmetyczka
Elegancka kosmetyczka Marlen – świetny gadżet do salonu kosmetycznego dla nowych klientów, szczególnie jeśli chcesz zachęcić ich do ponownego skorzystania z usługi. Pakowna, znakowana tłoczeniem oraz poręczna – to idealny gadżet, który zmieści się w torebce.Pomadka w nowym wydaniu
Brelok do kluczy lub pomadka w długopisie – innowacyjnym gadżetem (nie tylko w branży beauty) może być funkcjonalny brelok do kluczy, który posłuży jako pomadka, długopis i pen do telefonu w jednym. Możesz też wybrać standardowy długopis w postaci pomadki, jeśli Twoja główna grupa docelowa to płeć piękna.Stylowy długopis
Elegancki długopis żelowy GELLE – ten produkt możesz rozdawać na co dzień swoim klientom i klientkom. W ten sposób z pewnością Twój gabinet zostanie zapamiętany. Niewielki długopis zmieści się w każdej torebce, a także przyda się w podróży. Powyższe produkty to tylko kilka polecanych gadżetów reklamowych, dzięki którym będziesz w stanie wyróżnić swój salon kosmetyczny. Niezależnie od tego, czy prowadzisz spa, czy gabinet odnowy kosmetycznej – nie zapominaj o gadżetach z logo, które są świetną formą promowania biznesu. A może interesują Cię ekologiczne produkty reklamowe? Jeśli tak, sprawdź nasz artykuł o designerskich gadżetach reklamowych, które sprzyjają środowisku.Świece zapachowe jako promocja gabinetu kosmetycznego – pomysł doskonały!
Doskonałym sposobem na reklamę nowego gabinetu w branży kosmetycznej jest inwestycja w designerskie i pięknie pachnące świece zapachowe. Możesz rozdawać je w ramach akcji promocyjnej lub dodawać do pakietów usług dostępnych w Twojej ofercie, jako dodatkowy upominek. Oto trzy polecane świece zapachowe Imoly, które zamówisz bezpośrednio w Caprea.- Świeca zapachowa Imola czarna – cytrusowo-kwiatowa świeca świetnie orzeźwia atmosferę i zapada w pamięć. Może być świetnym prezentem reklamowym.
- Świeca zapachowa Imola biała – drewniane wieczko, piękny aromat oraz długi czas palenia. To idealne połączenie, jeśli chcesz podarować klientom wyjątkowy upominek.
- Świeca zapachowa Imola szara – świeca w szarym szkle nie tylko pięknie wygląda, ale i niesamowicie pachnie. Możesz palić ją na co dzień w spa, salonie kosmetycznym lub podarować ją klientkom.