W branży medycznej liczy się nie tylko profesjonalizm, lecz także skuteczne działania reklamowe. Firmy, które produkują sprzęt medyczny, akcesoria dla lekarzy, a także farmaceutyki muszą dbać rozpoznawalność swojej marki. Odpowiednio dobrane gadżety medyczne to podstawa. Tylko dobrze dobrane gadżety reklamowe dla branży medycznej są gwarancją przyciągnięcia uwagi klientów i zwiększenia rozpoznawalności marki, np. w branży farmaceutycznej.

Na co zwrócić uwagę, wybierając gadżety reklamowe?

W przypadku branży medycznej gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim funkcjonalne i bezpieczne w codziennym użytkowaniu. Wbrew pozorom, jeśli chodzi o gadżety, masz duże pole kreatywności. Zanim zdecydujesz się na konkretny gadżet reklamowy, weź pod uwagę:

  • cenę,
  • jakość i materiał wykonania,
  • funkcjonalność przedmiotu,
  • przeznaczenie.

Dla medyków i osób związanych z branżą medyczną doskonale sprawdzą się praktyczne gadżety, które można wykorzystać nawet w gabinetach lekarskich. Przedmioty, które cieszą się sporym uznaniem wśród potencjalnych klientów w branży medycznej to: podręczny zestaw ratunkowy, długopisy z logo firmy, fartuchy z nadrukiem, organizery na leki dla pielęgniarek i pacjentów. Co ciekawe, lekarze uwielbiają nietypowe gadżety reklamowe. Sprawdź na naszym blogu aż 5 najciekawszych propozycji na niestandardowe przedmioty, które pomogą zwiększyć rozpoznawalność marki w dowolnie wybranej branży.

Gadżety medyczne – co to takiego?

Gadżety dla branży medycznej to takie przedmioty, które mają na celu ułatwić pracę wykonywaną przez lekarzy, ale także przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Produkty reklamowe, do których wykonania wykorzystuje się najnowsze metody znakowania, są najchętniej wykorzystywane przez przedstawicieli firm farmaceutycznych. To m.in. strzykawki w kształcie długopisu, piłki odstresowujące z miękkiej pianki, a także pióro z najwyższej półki wraz z nadrukiem firmowym. Poniżej przedstawiamy listę produktów, które są najczęściej powiązane z placówkami leczniczymi oraz wykorzystywane jako drobny upominek czy idealna forma zmiękczania relacji pomiędzy kontrahentami z branży medycznej.

Apteczka w pokrowcu

Doskonałą formą upominku jest podręczna apteczka w pokrowcu, czyli zestaw zawierający pęsetę, plastry, bandaże, jałowe opatrunki oraz wszystko, co potrzebne w awaryjnych sytuacjach. To stosunkowo niedrogi gadżet reklamowy, dzięki któremu praca lekarza staje się łatwiejsza. Podręczne apteczki w pokrowcu cieszą się największym uznaniem wśród firm promujących swoje produkty oraz usługi medyczne.

Latarka lekarska LED

To gadżet reklamowy, z którego w praktyce skorzysta praktycznie każdy – nie tylko laryngolog. Niewielka latarka lekarska LED ma kształt długopisu, a więc bez problemu zmieści się w teczce, plecaku lub w kieszeni każdego specjalisty związanego z medycyną. Jeśli chcesz wypromować swoją firmę w branży medycznej, spróbuj rozdać lekarzom i potencjalnym klientom latarki LED z logo marki.

Koce termiczne

Wbrew pozorom nawet standardowy koc termiczny może być ciekawym gadżetem reklamowym dla branży farmaceutycznej i medycznej – podobnie jak długopis, marker czy notatnik. Znajdziesz wielu odbiorców takiego upominku i to nie tylko tych związanych stricte z branżą medyczną. Termiczne koce reklamowe z logo sprawdzą się w samochodach, pokojach lekarskich, a nawet jako wyposażenie plecaka używanego na co dzień.

Piłki i przedmioty antystresowe

W naszej ofercie na stronie Caprea znajdziesz też piłeczki, które pomagają w odprężeniu pacjenta. Możesz wybrać przedmioty takie, jak antystres "lekarz" oraz antystres "kropla". To gadżety medyczne wykonane z miękkiej pianki, które po ściśnięciu wracają do poprzedniego kształtu. Jeśli nie chcesz, aby długopis był głównym produktem reklamowym dla Twojej firmy z branży medycznej – wybierz przedmioty antystresowe. A może chcesz dowiedzieć się, jak pomóc pracownikom rozładować napięcie podczas pracy lub wykonywania innych czynności medycznych? Sprawdź nasze antystresowe gadżety i zamów te idealne dla swojej firmy.

Gadżety reklamowe dla branży medycznej – postaw na jakość i funkcjonalność

Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych dla branży medycznej nie jest taki prosty, jak mogłoby się wydawać. Pamiętaj, że prowadzenie własnej działalności w tej branży wymaga dostosowania się do potrzeb konsumentów – tych prywatnych i instytucjonalnych, np. lekarzy i zarządców szpitali. Sporą grupą odbiorców są rodzice i młode, niepełnoletnie osoby. Głównie z tego względu warto dowiedzieć się, jakie są najlepsze gadżety reklamowe dla dzieci. Idealne gadżety dla branży medycznej przyciągające uwagę rodziców małoletnich dzieci to: pluszowe zabawki z logo firmy, kolorowe kredki i długopisy, zabawkowe artykuły medyczne oraz próbki wyrobów medycznych (z ukierunkowaniem na rodziców). Jeśli nie chcesz mieć żadnych wątpliwości w przypadku gadżetów reklamowych, koniecznie przejrzyj naszą ofertę na stronie Caprea. Proponujemy najlepsze na rynku gadżety dla branży medycznej, które z pewnością wezmą udział w wielu kampaniach reklamowych firm farmaceutycznych i medycznych.