Długopis to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych – bardzo chętnie rozdawany jest na wszelkiego rodzaju konferencjach, eventach branżowych bądź w placówkach firmowych. Nie bez powodu! Gadżety promocyjne są niezwykle skutecznym nośnikiem reklamy danej firmy. Czy warto właśnie za pomocą długopisów promować swoje usługi lub produkty?

Zalety gadżetów reklamowych

Wykorzystywanie gadżetów reklamowych przyczynia się do zwiększenia świadomości marki wśród potencjalnych klientów, a także pozwala zbudować pozytywny wizerunek firmy. Są to zdecydowanie największe zalety tej formy reklamy. Warto również wspomnieć o tym, że w ten sposób można pozyskać nie tylko klientów, lecz także samych partnerów biznesowych, na przykład na konferencjach biznesowych. Artykuły promocyjne (upominki reklamowe, koszulki reklamowe, długopisy firmowe itp.) mogą przyciągać wzrok chwytliwym przekazem marketingowym lub oryginalnym logo firmy. Co się dzieje później, gdy do odbiorcy już dotrze reklama? Może albo się nad nią zastanowić (w przypadku hasła zmuszającego do myślenia) lub docenić jej przekaz i zapamiętać jej autora, czyli właśnie Twoją firmę. W tym momencie szansa na skorzystanie z Twoich usług lub produktów wzrasta ze względu na skuteczne dotarcie do świadomości odbiorcy. To samo dotyczy partnerów biznesowych – chwytliwa reklama może ich zachęcić do podejścia do Twojego stanowiska na konferencji bądź do rozmowy. Reklama dźwignią handlu – to hasło naprawdę się sprawdza w przypadku gadżetów reklamowych!

Długopisy firmowe jako praktyczny gadżet

Czy warto zainwestować w długopisy reklamowe? Zdecydowanie tak! Artykuły piśmiennicze są oczywiście bardzo praktyczne, o czym chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Sprawdzają się w każdej sytuacji, w której trzeba wymienić informacje, wypełnić formularz, zostawić opinię na kartce lub oddać głos na najlepszy projekt. Warto podkreślić również to, że długopis reklamowy jest jednym z tańszych gadżetów. Cena najprostszych modeli zaczyna się od kilkudziesięciu groszy za sztukę. To znaczy, że już za około 2 złote możesz dotrzeć do dwóch potencjalnych klientów. Co prawda, im lepszy i bardziej jakościowy długopis reklamowy, tym większa szansa, że będzie wykorzystywany nawet po zakończeniu konferencji.

Zobacz też: Przegląd najciekawszych modeli pendrive’ów USB z logo firmy

Jak wybrać długopisy reklamowe?

Ekologia

Gadżety reklamowe powinny być spójne z przekazem marketingowym firmy, ale również – potwierdzać jej działania. Jeśli Twoja firma zajmuje się sprzedażą ekologicznej żywności lub popiera ruch zero waste, warto podtrzymywać założenia również w postaci gadżetów. W tym przypadku świetnie sprawdzą się nasze ekologiczne długopisy firmowe: papierowe, bambusowe lub wykonane z tworzywa po recyklingu.

Wielofunkcyjność

Oprócz spójnego przekazu warto pomyśleć o potrzebach swoich odbiorców. Działasz w branży budowlanej lub samochodowej? W tym przypadku Twoi potencjalni klienci bądź partnerzy z pewnością docenią wielofunkcyjne długopisy reklamowe, które mają miarkę! Taki gadżet reklamowy zapadnie im w pamięć, gdy w wyjątkowej sytuacji będą musieli coś zmierzyć i przypomną sobie o Twoim długopisie, który schowali do kieszeni.

Praktyczność

W Twoim obszarze działalności często korzysta się ze smartfonów i tabletów? W takim razie czemu by nie umilić potencjalnym klientom ich użytkowanie? Touch peny mogą pełnić funkcję tradycyjnego długopisu bądź rysika do ekranu – zapewniają dużą swobodę w użytkowaniu i zmniejszają szansę na zabrudzenie telefonu. Świetnie sprawdzą się na wszelkich eventach kreatywnych, a także na co dzień!

Klasyka

Pokazaliśmy Ci najciekawsze zamienniki klasycznych artykułów piśmienniczych. A co z klasycznymi, metalowymi długopisami reklamowymi? Czy są one nudne i nie warto o nich już wspominać? Nic bardziej mylnego. Ich główną zaletą jest różnorodność – możesz indywidualnie dopasować dany model do grupy docelowej. W naszej ofercie znajdziesz m.in.:

Wszystkie rodzaje metalowych długopisów reklamowych znajdziesz w osobnej zakładce. Zastanawiasz się, jak będzie wyglądać Twoje logo na produkcie reklamowym? Napisz do nas! Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania i doradzimy Ci, jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej.

Może Cię również zainteresować: Tanie gadżety reklamowe nie muszą być nudne! Propozycje do 10 zł