Czekają Cię w tym roku eventy branżowe lub konferencje, na których musisz rozstawić swoje stanowisko promocyjne? To doskonały sposób na wypromowanie logo firmy za pomocą gadżetów reklamowych, które pomogą Ci nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami. Dlaczego warto w nie zainwestować i jakie wybrać? Poznaj nasze top 3 gadżetów promocyjnych!
Gadżety reklamowe w 2024 – jak wybrać i dlaczego warto?
Żeby jak najlepiej wybrać gadżety reklamowe, określ swoją grupę docelową na konferencji. Poznaj ich cechy, potrzeby czy zainteresowania. Wtedy będzie łatwiej dopasować gadżet, który im się spodoba. Aby był on naprawdę efektywny i trafił w gusta odbiorców, warto zainwestować w jakość. Kluczowym aspektem jest także to, aby przedmiot był użyteczny. Dzięki temu nie zostanie zapomniany! Gadżety są niezbędnym elementem kampanii reklamowej. Dzięki nim możesz już przy pierwszym kontakcie z potencjalnym klientem wywrzeć pozytywne skojarzenia z marką. Chwytliwy przekaz reklamowy, nietypowe logo firmy, przykuwające uwagę kolory – wszystko wpływa na Twoją widoczność na wydarzeniu. Właśnie dlatego warto przyjrzeć się obecnym trendom wśród gadżetów reklamowych i wybrać taki, który przyciągnie potencjalnych klientów właśnie do Ciebie.
Top 3 gadżetów reklamowych
Gadżety promocyjne wciąż są chętnie wykorzystywane w 2022 roku – w kampaniach reklamowych i nie tylko. Warto jednak pamiętać, żeby nie popadać w przesadę i nie inwestować w takie, które się nie przydadzą. Lepiej postawić na funkcjonalne produkty, które posłużą potencjalnym klientom przez długi czas. Przedstawiamy nasze oryginalne gadżety reklamowe, które spełniają dwie funkcje – są świetnym nośnikiem reklamy i znajdują zastosowanie nawet po skończonej konferencji!
Energia zawsze pod ręką – powerbanki
Powerbanki z logo są bardzo praktycznymi gadżetami, które przydają się każdemu. Pozwalają naładować telefon nawet wtedy, gdy w pobliżu nie ma dostępu do energii elektrycznej. Dzięki temu można ich używać wszędzie, nawet w podróży. Co więcej, możesz je wręczać potencjalnym klientom na konferencji i mieć z tego zysk w postaci bardzo cennych informacji zwrotnych. Przed eventem przygotuj ankiety dotyczące swojej branży i zapytaj w nich o to, co należy ulepszyć w danym obszarze, czego brakuje klientom bądź co ich denerwuje. Mogą to być pytania dotyczące usług lub produktów, które sprzedajesz. W zamian za wypełnioną ankietę uczestnik dostanie powerbanka z Twoim logo. Ty będziesz wiedzieć, w jaki sposób zadowolić klientów, a oni na długo zapamiętają Twoją markę. Takie rozwiązanie ma same zalety! Zwłaszcza, że nasze gadżety dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach – najtańsze powerbanki kosztują tylko niecałe 13 złotych!
Gadżet przyjazny naturze i promocji firmy – pendrive
Ekologiczne gadżety są świetnym sposobem na promocję firmy, która dba o środowisko. W dobie rozwijającej się świadomości na temat szkodliwych produktów powstaje coraz więcej naturalnych alternatyw. Dziś już nie tylko artykuły piśmiennicze mogą być eko! W naszej ofercie znajdziesz także bambusowe ładowarki, głośniki, notesy i wiele innych gadżetów sprzyjających środowisku. W tym zestawieniu umieszczamy wyjątkowy produkt, jakim jest pendrive STALK 16 GB. Został on wykonany w 100% z bambusa i jest niesamowicie poręczny! Ruchome elementy ochraniają wejście USB przed zewnętrznymi zanieczyszczeniami, dzięki czemu nawet po schowaniu do plecaka lub kieszeni nie zabrudzi się. To doskonały zamiennik klasycznych pendrivów reklamowych, który zapadnie Twoim klientom w pamięć na bardzo długo.
Przyjemna praca zdalna – głośniki bluetooth
Mimo wygasającej pandemii, wiele osób wciąż pracuje z domu. Takie rozwiązanie ma swoje wady i zalety, jednak o jednym szczególnie warto pamiętać. Nic tak nie umila pracy, jak muzyka odtwarzana w dobrej jakości. Dlatego właśnie głośnik bluetooth jest świetnym gadżetem promocyjnym! Nie tylko będzie on wykorzystywany na co dzień, lecz także pomoże Twojej marce zaistnieć w świadomości klientów. Również w tym przypadku możesz postawić na ekologiczne rozwiązania. Sprawdź nasz bezprzewodowy głośnik TROPIC wykończony bambusem, który może też służyć jako zestaw głośnomówiący. Ekologiczne i użyteczne gadżety promocyjne? Zdecydowanie warto to połączyć!
Czy w 2024 roku warto inwestować w najpopularniejsze gadżety reklamowe?
Warto dziś stawiać na oryginalne gadżety promocyjne, takie jak te wymienione powyżej. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – kreatywne podejście do promocji firmy jest coraz bardziej doceniane przez klientów. Pozwala ono wyróżnić się spośród konkurencji i skutecznie wywrzeć pozytywne wrażenia. Nie oznacza to jednak, że należy zapomnieć o tych najpopularniejszych produktach, jak np. długopisy reklamowe, smycze czy torby. Nie bez powodu są one wciąż najczęściej wybierane jako uniwersalny gadżet – są świetnym uzupełnieniem akcji promocyjnej. Można je wykorzystać jako dodatek do upominku bądź samodzielny produkt wykorzystywany przy stoisku na konferencji. Na naszej stronie głównej znajdziesz mnóstwo gadżetów dostępnych w szerokiej gamie kolorystycznej. Zapraszamy do zakupów!
Podobne wpisy: